Om systemet

Om systemet

 

SOSWEB sparer virksomheden tid og penge. Det er et online system, der samler alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted.

 

Du opnår derved en lang række fordele som eksempelvis:

  • Overskueligt ledelsessystem til arbejdsmiljø-, miljø- og kvalitetsledelse
  • Let og hurtigt at finde oplysninger og dokumentationer
  • Udstyr og værktøj er altid i orden ved systematisk eftersyn
  • Booking af udstyr sikrer effektiv planlægning
  • Opgavestyring, dokumentationer, skabeloner m.m. er let tilgængelige
  • Registrering af hændelser, så fejl og ulykker kan forebygges
  • Styring af medarbejdernes kvalifikationer og kompetenceudvikling
  • Hurtigt overblik over kemiske produkter og arbejdspladsbrugsanvisninger

 

SOSWEB giver desuden virksomheden en stor fordel, når I skal give tilbud til kunder, fordi der er styr på de dokumentationer, som Arbejdstilsynet og andre myndigheder kræver, og som flere og flere kunder efterspørger.

SOSWEB er opbygget i moduler

 

SOSWEB har været på markedet siden 2004. Men siden da har vi videreudviklet systemet, så det lever op til nutidens mange muligheder. Layoutet er samtidig redesignet, så det også passer til tidens trends.

 

SOSWEB er opbygget i moduler baseret på forskellige områder som eksempelvis teknisk udstyr, kemi og medarbejderkompetencer. Dermed er systemet til gavn for mange funktioner i virksomheden. Det gælder både til styring af arbejdsmiljøet, kvalitet og arbejdsmiljøledelse, men også eksempelvis HR-afdelingen kan nyde godt af systemets funktioner.

 

Læs meget mere om de enkelte moduler og deres fordele her.

 

Effektivisér hverdagen med unik app

 

Vi har udviklet en speciel app til SOSWEB-systemet. Med app'en kan du udføre arbejdet inden for udvalgte områder meget hurtigt og effektivt.

 

Du bliver samtidig mere fleksibel og kan nemt tilgå de udvalgte funktioner, uanset om du befinder dig i virksomheden, i din bil, hos en kunde eller andre steder. Det, du foretager dig i app’en, bliver automatisk opdateret i selve systemet.

 

Optimer hverdagen, og spar tid med disse funktioner:

  • Indrapporter hændelser med billeddokumentation
  • Book udstyr og maskiner
  • Udfør eftersyn på udstyr og maskiner
  • Hent dine brugsanvisninger på kemiske produkter

 

Tilgang til kemi og udstyr kan gøres endnu lettere med den indbyggede QR-scanner.

 

 

 

 

Privatlivspolitik

I forbindelse med brug af funktionen Hændelser i App’en vil der blive afsendt et billede til www.sosweb.dk. Der anvendes SSL-certifikat på www.sosweb.dk samt det API, der kommunikerer med den mobile APP.

Billederne anvendes kun i et lukket system på www.sosweb.dk og kan kun tilgås af de brugere, der har fået tildelt rettigheder til det for den konkrete virksomhed.

 

Avidenz A/S kan ikke gøres ansvarlig for indhold på billeder, da vi ikke har indflydelse på, hvilket motiv der vælges af brugeren. Avidenz A/S opfordrer til, at billederne ikke har et anstødeligt indhold, og at det for så vidt muligt ikke indeholder genkendelige billeder af personer.

Kontaktoplysninger:

Telefon: 66 17 34 55

Mail: info@avidenz.dk